آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام «من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم»
تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1401
نویسنده : javid

متن آهنگ من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم مرتضی پاشایی

 

بعد یه عــــــمرِ آزگـــــــار???? میــــــگی دلت جایی اسیره

تو دیگه رفـــــــــتنی شدی ????هرچی بگم من دیگــــــــه دیرهMusicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم مرتضی پاشایی MP3 - موزیکدل

دنبال ????????عــــــــشق تازه ای دنبـــــــال بازیچه ای نو

من با تو کاری ندارم ????هرجا دلت مـــــــــــیخواد برو

این دفعه بار آخره هــــــــر روز یکی از دل تو دل میبره

برو بذار تموم بشه اون ????که دلــــــــــش میخواد بره ????باید بره

من دیگه طاقت ندارم???? بــــــــخدا من به گریه عـــــادت???? ندارم

برو اگه ????????بایـــــــد بری که دیگه دوســــــــــت???????? ندارم

 آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام «من دیگه طاقت ندارم بخدا من به گریه عادت ندارم»




|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید